4+2 materiale ajutătoare speciale pentru antrenamentul de înot (partea a 2-a)

4+2 materiale ajutătoare speciale pentru antrenamentul de înot (partea a 2-a)

Cu câtva timp în urmă, pentru voi, cititorii Ştirilor şi noutăţilor din sport, am întocmit o listă a şase materiale ajutătoare speciale care vă vor îmbunătăţi tehnica de înot.

Acum, ne vom dedica altor şase accesorii care vă vor ajuta în timpul antrenamentului şi vă vom explica în ce scopuri vă vor fi deosebit de utile.

Începe gala materialelor ajutătoare de care probabil, unii dintre voi, vor auzi pentru prima dată.

1. Mad Wave Hip Rotator

În prima parte a serialului nostru, v-am prezentat Finis Hydro Hip. Mad Wave Hip Rotator funcţionează, de fapt, similar. Pe părţile laterale ale centurii se află nişte „aripioare” mici, care au rolul de a îmbunătăţi rotirea şoldurilor

Ne vom repeta când vom spune că, în timpul înotului, forţa nu porneşte numai din picioare şi mâini, ci şi din mişcarea trunchiului şi şoldurilor. De aceea, mişcarea acestor părţi ale corpului trebuie adusă la perfecţiune. Şi tocmai în acest scop vă va fi de ajutor acest accesoriu.

Hip Rotator ajută, în primul rând, la stilurile craul şi înotul pe spate pentru îmbunătăţirea rotirii şoldurilor. Dacă mişcarea de împingere cu mâinile nu va fi în armonie cu rotaţia şoldurilor, mâinile vi se vor lovi de aripi.

2. Finis Drag+Fly

Dacă doriţi să lucraţi la condiţia fizică, perseverenţă şi forţă, acest accesoriu este ideal.

Fixaţi-vă pe corp Drag+Fly cu ajutorul centurii şi vă puteţi apuca de înot. Veţi trage după voi un sac care se va umple cu apă, deci va creşte şi rezistenţa apei, astfel că va trebui să depuneţi un efort mai mare decât aţi fost obişnuiţi până acum.

Nivelul de rezistenţă al apei vi-l puteţi ajusta singuri, cu ajutorul fermoarelor laterale de pe sac. Cu cât este sacul mai închis, cu atât mai greu va fi înotul cu el.

3. Finis Iso Paddles

Nu toate pălmarele sunt la fel. Acest lucru este dovedit şi de pălmarele de la Finis. Cu siguranţă, aţi observat că fiecare dintre ele are culoare diferită, ceea ce nu este un element de design lipsit de sens. Aceste culori diferite au scopul lor.

Pe scurt: Dacă vă puneţi pălmarul galben pe mâna dreaptă şi cel gri pe mâna stângă, veţi antrena muşchii tricepşi şi trapezi. Această combinaţie este potrivită pentru stilurile craul şi înotul pe spate. Dacă vă puneţi pălmarul gri pe mâna dreaptă şi cel galben pe mâna stângă, veţi antrena muşchii bicepşi şi pectorali. Această combinaţie este potrivită pentru stilurile bras şi fluture. Simplu! :-)

Pălmarele au, în plus, formă ergonomică, aşa că vi se vor potrivi perfect pe orice mână.

Spre deosebire de alte pălmare, acestea nu au curea cu ajutorul căreia să le puneţi pe mâini. Pur şi simplu introduceţi degetele mijlocii în orificiile pălmarelor şi puteţi începe antrenamentul. Pălmarele vă vor ajuta să vă îmbunătăţiţi simţul pentru apă şi, în acelaşi timp, vă vor forţa să menţineţi poziţia corectă a mâinii în timpul fazei de propulsie şi să vă concentraţi asupra tehnicii corecte.

4. Arena Flex Paddles

Pentru a completa numărul pălmarelor interesante, vă mai prezentăm şi pălmarele din plasă Arena Flex Paddles.

Aceste pălmare din plasă pot părea la prima vedere oarecum fragile şi predispuse la deteriorări, dar nu este adevărat. Materialul din plasă este ferm şi rezistent. Pălmarele, bineînţeles, sporesc rezistenţa faţă de apă, sporind astfel intensitatea antrenamentului. Avantajul acestor pălmare constă în faptul că plasa permite înotătorului să simtă apa mult mai bine, decât în cazul pălmarelor obişnuite, iar înotul cu ele este foarte natural.

5. Centura de înot de rezistenţă Mad Wave

La prima vedere, acest accesoriu poate suscita diferite asociaţii şi întrebări de tipul: Ce îmi pun, de fapt, în jurul taliei? Răspunsul este însă simplu. Este vorba de o centură de înot de rezistenţă de la Mad Wave. Şi aşa cum sugerează şi denumirea, scopul ei este de a creşte rezistenţa înotătorului în apă. În acest scop servesc şi vasele de pe centură. Fiecare vas îndepărtat reduce rezistenţa, aşa că puteţi regla rezistenţa apei după cum doriţi.  

6. Finis Kick Pro

Aşa cum sugerează şi denumirea, Finis Kick Pro serveşte tuturor celor care doresc să îşi îmbunătăţească tehnica bătăii picioarelor. Pur şi simplu ataşaţi-vă centura deasupra sau sub genunchi, ceea ce va reduce distanţa dintre picioare şi va permite activarea muşchilor exteriori dintre ele şi angajarea centrului corpului. Acest lucru va avea ca rezultat o bătaie mai rapidă a picioarelor şi îmbunătăţirea tehnicii bras. Mai multe va dezvălui videoclipul de mai jos:-)





X